21 Haziran 2012 Perşembe

Ojeler!

  Yakınımdakiler bilir. En büyük takıntım ojedir! Artık neredeyse her çıktığımda bir oje almadan eve dönmez oldum. Hele yurtdışında kafayı yiyorum! Böyle olunca da hiç bir yere sığmaz oldu ojelerim onlar için bir raf bile yapmayı düşünüyorum :)




Her geçen gün yepyeni trendler beni daha da heyecanlandırıyor daha da fazlasını alasım geliyor!


Geçen sene yeni yeni çıkan bu rengarenk ojeleri okulda sürerek bir ilki başlattım ondan sonrası çorap söküğügibi zaten lacivertler morlar maviler havada uçuştu :) Fakat oje sürmenin de bir adabi bir şekli var kesinlikle.Örneğin çok bakımsız, uzunluğu eşit olmayan, çok uzun veya çok kısa tırnaklara kesinlikle oje sürülmemeli, yakışmıyor da zaten.


     İlk olarak şu french trendine göz atabiliriz


İlk başlarda herkesin çok beğenerek kullandığı bu akım rakı beyazı rengindeki ojeyle yapılıyordu. Fakat artık  bu trendi her renkle kullanabiliyoruz.Özellikle sağ üsttekine bayıldım! İşte bu ojelerin de en güzel yanı bu; hayal gücünün sınırı yok!


Bu hayal gücünün yaratabileceklerinin fazlalığını şu akımdan daha iyi görebiliriz:


Yetenek isteyen bir şey evet, fakat yeni çıkan ucu ince ojelerle bu işlem çok daha kolaylaştı artık.Çok küçük işlemlerle tırnaklarımızı çok eğlenceli hale getirebiliriz. Rihanna'nın ojeleri de buna bir örnek. Gülen yüzler çok şirin.Yapması da çok kolay  Fakat benim birincim Audrey Hepburn'lü olanlar!

Ojelerle ilgili postlarım devam edecek. İzlemede kalın!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder